Jak zarejestrować konto na platformie?
Aby zacząć korzystać z Platformy B2B prosimy o kontakt na maila
orders@4kraft.com, wtedy wyślemy do Państwa link aktywacyjny do platformy.
Jak dokonać zakupu na platformie?
Po zalogowaniu na platformę składanie zamówień jest możliwe od razu. Po dodaniu wybranych produktów do koszyka należy uzupełnić adres dostawy, jeśli jest inny niż adres na fakturze. Dodane adresy zapisują się i nie trzeba ich wpisywać od nowa.
Co zrobić, jeśli zapomnę hasła?
Aby przypomnieć hasło, należy wybrać przycisk „Zapomniałeś hasła?” przy polu logowania. Jeśli problem nie ustępuje, prosimy o kontakt na maila
orders@4kraft.com.
Reklamacja produktowa – jeśli otrzymają Państwo uszkodzony produkt, prosimy o zgłaszanie reklamacji przez formularz na naszej stronie internetowej:
https://kinderkraft.pl/reklamacje.
Jaki jest termin realizacji zamówień?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia opuszczały magazyn jak najszybciej jest to możliwe. Zamówienia składane do godziny 13 planowo wyjeżdżają tego samego dnia, zamówienia złożone po godzinie 13 wyjeżdżają dnia następnego.
Jak sprawdzić list przewozowy do zamówienia?
List przewozowy można sprawdzić w zakładce „Historia zamówień” na Państwa koncie po tym, jak zamówienie wyjedzie z magazynu.
Czy mogę złożyć zamówienie na produkty, których aktualnie nie ma w magazynie?
Zachęcamy do korzystania z przycisku „Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny”, który jest widoczny na każdej karcie produktu, który jest w danym momencie niedostępny. Po wybraniu tego przycisku otrzymają Państwo maila, jak produkt pojawi się na magazynie. Kliknięcie tego przycisku nie gwarantuje zarezerwowania produktów.
Czy mogę edytować złożone zamówienie?
Zamówienia automatycznie przechodzą do realizacji, ich edycja jest niemożliwa.
Jak dodać produkty do listy zakupowej?
Przy każdym z produktów znajduje się przycisk „Dodaj do listy zakupowej”. Ważna informacja: dodanie produktu do listy zakupowej nie oznacza zarezerwowania go.
Jak uzyskać fakturę VAT za zamówienie?
Faktury są wysyłane automatycznie, po tym jak Państwa zamówienie wyjedzie z magazynu. Jeśli nie otrzymali Państwo faktury, prosimy o kontakt na maila
orders@4kraft.com.
Jakie są koszty dostawy?
Do zamówień poniżej minimum logistycznego (2000 zł netto) doliczany jest koszt dostawy w wysokości 20 zł netto.
Jak zgłosić błąd techniczny na platformie?
Prosimy o zgłaszanie wszelkich błędów na maila
orders@4kraft.com.
Czy istnieje aplikacja mobilna do obsługi platformy?
Tak! Do platformy można pobrać z przeglądarki aplikację PWA. Ta opcja jest dostępna w przeglądarkach Chrome, FireFox oraz Safari.