REGULAMIN PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJ KK KINDERKRAFT
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy Regulamin określa zasady dokonywania transakcji na platformie sprzedażowej kk Kinderkraft działającym pod adresem: b2bkinderkraft.pl
- Użyte w Regulaminie terminy oznaczają:
- Klient –osoba prawna i jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia na Platformie;
- Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2018 poz. 1025 ze zm.) Kodeks cywilny;
- Logowanie – czynność polegająca na wpisaniu podczas procesu Rejestracji ciągu znaków alfanumerycznych (e-mail), koniecznego do uzyskania dostępu do konta Login ustalany jest samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji;
- Produkt/Produkty – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę do sprzedaży hurtowej za pośrednictwem Platformy;
- Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, sporządzony w oparciu o ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.);
- Rejestracja - jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie serwisu Platformy;
- Platforma– serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym b2bkinderkraft.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt u Sprzedawcy;
- Sprzedawca – 4Kraft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Tatrzańskiej 1/5, 60-413 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000378767, NIP: 7811861679, REGON: 301679527, BDO: 000008302;
- Strona – zarówno Sprzedawca jak i Klient;
- Użytkownik – Klient, który założył konto Klienta z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę;
- OWS – Ogólne Warunki Sprzedaży ustanowione przez Sprzedawcę dla wszystkich transakcji dokonywanych na Platformie, stanowiące załącznik do niniejszego Regulaminu.
- Platformę prowadzi Sprzedawca
- Platforma jest platformą teleinformatyczną (systemem informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Produktów), umożliwiającą Klientom zapoznanie się z Produktami Sprzedawcy i dokonanie ich hurtowego
- Klient jest zobowiązany w szczególności do:
- przestrzegania postanowień Regulaminu i OWS;
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Platformy Sprzedawcy, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Platformie niezamówionej informacji handlowej, podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami;
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa;
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich przysługujących im praw;
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Platformy, chronionych prawem autorskim przysługującym Sprzedawcy lub osobom trzecim, jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
- Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarki desktop: Chrome 29+ • FF28+ • IE11+ • Opera 17+ • Safari 9+;
- przeglądarki tablet: Android Browser, • iOS iPad Safari;
- przeglądarki smartfon: Android Browser • iOS iPhone Safari.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwa Platformy (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne
- Informacje o Produktach podane na Platformie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
II. PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIE
- Klientami uprawnionymi do składania zamówień na Produkty oferowane przez Platformę są tylko Klienci posiadający status zarejestrowanego Użytkownika.
- Status zarejestrowanego Użytkownika Sklepu Internetowego uzyskuje się po:
- prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu oraz ustaleniu przez Klienta loginu i hasła,
- dokonaniu aktywacji konta poprzez kliknięcie na link wysłany na adres e-mailowy
- Login i hasło mają charakter poufny. Przy każdym kolejnym zamówieniu Klient używa ustalonego wcześniej loginu i hasła. Po użyciu ustalonego przez Klienta loginu i hasła ma on możliwość aktualizacji danych podanych przy rejestracji.
- Zamówienia od Klientów przyjmowane są wyłącznie przez Platformę przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), od godziny 8:00 do godziny 16:00. Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje e-mailem potwierdzenie, status realizacji zamówienia widoczny jest na
- Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe wypełnienie formularza teleadresowego zamówienia zawierającego następujące dane: nazwę Produktu lub Produktów z ich kodami, wskazanie koloru (jeżeli dany Produkt posiada więcej niż jedną wersję kolorystyczną), ilość zamawianych Produktów, pełne dane teleadresowe do wysyłki, tj. firmę adresata, adres dostawy (ulica, numer domu lub lokalu, kod pocztowy, miasto), numer telefonu kontaktowego (dla kuriera);
- Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy za złożone zamówienie lub zgodnie z aktualnym limitem kredytowym
- W sytuacji, gdy zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane ze względu na brak dostępności Produktu, Klient zostanie o tym poinformowany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W takim przypadku Sprzedawca zwróci w tym terminie otrzymaną od Klienta kwotę pieniężną za niezrealizowane zamówienie. Zamiast zwrotu pieniędzy Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zakup innego Produktu.
- Do każdego zamówienia wystawiany zostaje dokument sprzedaży (faktura) wysyłany drogą elektroniczną do klienta z adresu: powiadomienia@4kraft.com. Za datę wystawienia dokumentu sprzedaży uznaje się datę wydania towaru z magazynu.
III. CENY PRODUKTÓW
- Ceny Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez
- Postanowienia cen zawarte w OWS są wprost stosowane do wszystkich zamówień na Platformie.
IV. FORMY PŁATNOŚCI
- Płatności za zamówienia Klient rozlicza zwyczajowo zgodnie z indywidualnymi ustaleniami handlowymi ze sprzedawcą w ramach udzielonego danemu Klientowi limitu kredytowego i warunków płatności ustalonych co najmniej w formie mailowej między
- Płatności można też dokonać przelewem – na podany poniżej rachunek bankowy: 4Kraft Sp. z o. ul. Tatrzańska 1/5, 60-413 Poznań: 75 1090 1362 0000 0001 3618 9936.
V. DOSTAWY
- Pełna informacja o warunkach, kosztach dostaw umieszczona jest w OWS
- Wszystkie przesyłki są nieodpłatnie
- O ostatecznych kosztach dostawy, które uzależnione są od wagi, gabarytów oraz liczby zakupionych Produktów, Klient jest informowany przed wyrażeniem zgody na zawarcie umowy ze Sprzedawcą.
- W momencie odbioru Produktu wysłanego pod wskazany przez Klienta adres, zaleca się w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu opakowania, w tym zabezpieczeń logistycznych (np. opakowanie Produktu jest uszkodzone, widoczne ślady otwierania, naruszono taśmę) należy zdecydowanie odmówić jej przyjęcia i niezwłocznie zawiadomić o powyższym Sprzedawcę.
- Jeżeli stan zewnętrzny przesyłki nie budzi jakichkolwiek zastrzeżeń jeszcze w obecności doręczyciela, zaleca się sprawdzić jej zawartość. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranego produktu wskazane jest sporządzenie protokołu Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
- Powyższe zalecenia i rekomendacje mają na celu wyłącznie usprawnienie procedury dochodzenia roszczeń przez Ich niedochowanie nie ma jednak żadnego wpływu na możliwość realizacji uprawnień przysługujących Klientowi w związku z wadami Produktów.
VI. WADY PRODUKTÓW; PROCEDURA REKLAMACYJNA
- W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych Produktu, Klient może reklamować Sprzedawca w ramach reklamacji naprawia Produkt lub dokonuje wymiany Produktu na wolny od wad.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
- O wadzie Produktu należy zawiadomić Sprzedawcę, jeżeli wada ta została stwierdzona w okresie gwarancyjnym. W takim przypadku zaleca się w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać opis Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Produktów zakupionych na Platformie należy składać na formularzu reklamacyjnym dostępnym na stronie internetowej: www.rma.kinderkraft.com
- W celu usprawnienia procedury związanej z reklamacją Produktu z tytułu wad, należy opatrzyć przesyłkę zawierającą reklamowany Produkt numerem RMA (w widocznym miejscu). Numer ten można uzyskać po złożeniu formularza
- Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady Produktu, równocześnie ze złożeniem zgłoszenia wady należy dostarczyć reklamowany Produkt na adres: MBS/CENTRUM SERWISOWE 4 KRAFT ROLNA 9, SADY 62-080 TARNOWO PODGÓRNE.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie co najwyżej 30 dni liczonych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Brak zawiadomienia Klienta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi za wady nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Klienta wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancji.
- Zgodnie z rozporządzeniem UE nr 524/2013 każdy klient ma możliwość rozwiązania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Na Platformie przetwarzane są dane osobowe:
- Klientów: imię, nazwisko, adres dostawy, e-mail, numer telefonu, firma, adres siedziby, NIP, numer rachunku bankowego, adres IP komputera,
- osób kontaktujących się ze Sprzedającym przez formularz kontaktowy, Messenger lub formularz reklamacyjny: imię, nazwisko, firma, adres e-mail.
- Administratorem danych osobowych o których mowa w ust. 1 jest 4KRAFT sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Tatrzańska 1/5, 60-413 Poznań, KRS numer 0000378767, NIP: 7811861679, REGON: 301679527.
- Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży.
- Każda osoba, która przekazała Sprzedającemu swoje dane osobowe ma, w granicach określonych w przepisach prawa oraz w stosownym przypadku, następujące prawa:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia swoich danych,
- w sytuacjach, gdy Sprzedawca przetwarza dane na podstawie zgody tej osoby – prawo do jej cofnięcia w każdym momencie, przy czym nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy osoba ta uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Sprzedawcy.
- Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zamieszczone w zakładce Polityka prywatności zamieszczonej na stronie www.kinderkraft.com. Zmiana Polityki prywatności nie stanowi zmiany Regulaminu a każdy formularz związany z pozyskiwaniem danych osobowych Użytkownika posiada dedykowaną klauzulę informacyjną.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie w pierwszej kolejności postanowienia OWS, a także przepisy prawa polskiego w szczególności przepisy Kodeksu
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają żadnych praw, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Klientowi uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów i Użytkowników w wersji elektronicznej na stronie Platformy w zakładce „Regulamin”.
- Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany Regulaminu lub OWS w każdym czasie. Użytkownicy posiadający konto na Platformie będą każdorazowo informowani droga mailową o wszelkich zmianach w Regulaminie lub OWS z wyprzedzeniem 2 tygodni przed wejściem w życie zmian w Regulaminie lub OWS