Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin, pod warunkiem, że mają status „opłacone” lub „za pobraniem”. Czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin. Jeśli nie otrzymasz produktu w tym czasie, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Dowód zakupu wysyłamy drogą e-mailową. W trosce o środowisko nie dołączamy faktury za zakupy w wersji papierowej. Jeśli jednak nie otrzymałeś wiadomości z dołączonym dokumentem, prosimy o kontakt. Prześlemy dowód zakupu ponownie.
Choć zdarza się to rzadko, w przypadku dużej ilości zamówień magazyn może popełnić błąd i wysłać produkt niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku skontaktuj się z nami: pomoc@kinderkraft.com, tel. 616 460 237. Odbierzemy niewłaściwy produkt oraz ustalimy warunki wysyłki odpowiedniego towaru.
W przypadku gdy kurier nie zastał Cię w domu, podejmie jeszcze co najmniej jedną próbę dostarczenia przesyłki. Musisz jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu z Tobą. W razie niepowodzenia przesyłka trafia do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, skąd możesz ją odebrać we własnym zakresie. Po przekroczeniu określonego czasu przesyłka wraca do nas. Jeśli czekasz na swoje zamówienie już od kilku dni, koniecznie skontaktuj się z nami. Dołożymy starań, by przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej.
Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, już w momencie doręczenia, odmów jej przyjęcia oraz niezwłocznie się z nami skontaktuj. Ustalimy warunki ponownej wysyłki oraz dostarczenia pełnowartościowego produktu.
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.
Tak