W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz na naszej stronie: https://rma.kinderkraft.com/. W zgłoszeniu dokładnie opisz usterkę, dołącz dowód zakupu oraz jeśli masz taką możliwość dodaj zdjęcia lub krótki film przedstawiający problem. Po przyjęciu zlecenia wrócimy do Ciebie z informacją o przydzielonym numerze sprawy. Jeśli będziemy mogli, to naprawimy Twój produkt. W innym przypadku otrzymasz od nas niezbędne części zamienne lub wymienimy towar na nowy.
W przypadku otrzymania niekompletnego produktu wypełnij formularz na naszej stronie: https://rma.kinderkraft.com/, wybierając typ zgłoszenia „braki w dostawie”. W zgłoszeniu podaj symbole brakujących elementów z instrukcji obsługi dołączonej do produktu. Doślemy brakujące części lub gdy zaistnieje taka potrzeba, wymienimy produkt na nowy.
Okres gwarancji na produkty marki Kinderkraft wynosi 2 lata. Na akcesoria dołączone do urządzenia – baterie, ładowarki, akcesoria dodatkowe lub zapasowe – gwarancja wynosi 6 miesięcy.
Tak, gwarancją objęte są wszystkie produkty marki Kinderkraft.